neděle 7. července 2013

Day 8 - Beach, bitch!

Dopoledne jsme se vydali na pláž, protože každého slunného (a tím pádem vzácného) dne v Anglii se musí využít naplno!
Nejbližší beach u Exeteru je v městečku Exmouth, do kterého se dá dostat za 25 minut vláčkem kolejáčkem. A tak jsme jeli. Sestava: já, Němka Theresa, Švýcarka Bettina, Španel Antonio, Ital Enrique, Uruguayec Sebastian. Ten mě pobavil. Běžně by si mladý kluk vzal na pláž vychlazeného lahváče. Sebastian však přišel s kalabasou a termoskou vřelé vody, kterou si zaléval maté :)) Kořeny v Jižní Americe se nezapřou!

Bylo příjemné ležet na pláži a nic nedělat, jen relaxovat, ale po několika měsících strávených na Jersey mám na pláže trochu vysokou laťku, a tak mi tady tahle přišla nic spešl. Ale aspoň si měl člověk kde ovlažit nohy (v moři, které má asi -20 stupňů!!!), to by třeba v parku nešlo.

Teď zbývá jen doufat, že zbytek léta bude právě tak vydařený, jako dnešní den.

A zítra máme pondělí a hurá opět do školy (tedy pracovně :) )

v povzdálí to byla samá loďka
 Sebastian a jeho maté
 já. po cestě od osušky do vody
 centrum dění (a dětí:) )

 To je přesně ta móda, o které jsem mluvila včera. Vytáhnout kraťasky a sukně do pasu a jedem! 


 pěkná malá holčička. přemýšlela jsem, jestli byla černoška maminka nebo tatínek :)
 zručný chlapeček
 nějaký malý ginger se zranil a asi čekal, až si ho někdo všimne, jak brečí. Hračky - plačky!
 Někdy nevěřím svým očím



Žádné komentáře:

Okomentovat