úterý 30. července 2013

Day 31 - hey foxy!

Říkám si, že bych měla napsat něco o práci, aby to nevypadalo, že se jenom flákám. Předpokládám, že je každému jasné, že pondělí-pátek, 9-5 trávím čas ve škole a tvrdě pracuji! :)



Tak třeba dnes...

1. Šálek čaje
2. Ráno jsme s Teresou jsme zapisovaly výsledky testů grammar a speakingu studentů, kteří byli včera testováni. Všechno se musí zapisovat a zálohovat několik let. Někteří se za rok zase vrátí, tak aby bylo možné podívat se na výsledky z minulosti a porovnat.
3. Šálek kávy
4. Potom jsme rozdělovaly certifikáty jednotlivým učitelům, jejichž studenti tento týden odjíždí z Exeteru. Na takový certifikát si učitel musí sednout a vyplodit něco pochvalného, motivujícího a originálního o daném studentovi.
5. Muffin v 11am
6. Potom jsem byla vyslána koupit cake do Sainsbury's. Každé úterý je group leader's meeting a má šéfová, Chrissi, servíruje cake, který já předem vždy koupím :)
7. Svačina - dočetla jsem Bared to you!!!
8. Když se přehoupl pracovní den do druhé poloviny, dělaly jsme nějaké změny v systému, tiskly class listy a plnily učitelské složky věcma potřebnýma na staff meeting.
9. Poté jsme znovu byly vyslány do města, tentokrát pro nafukovací balónky a špagátky. Vždycky když takhle lítám z kopce do kopce (což je cesta od naší školy do města), děkuji svým nadřízeným, že mi pohájí udržovat fyzičku :D
9. Šálek čaje
10. Potom nastalo další tisknutí a ukládání certifikátů pro skupiny studentů. Momentálně máme velkou skupiny z Číny. Jména nám teda dala zabrat! :)
11. Call it a day!!!

A mezitím různé malé činnostičky jako třeba vytváření smluv pro nové učitele, ukazování nově příchozím školu atd. Dnes tedy takový čistě kancelářký, ale relaxační, den :D

A odpoledne jsem se trochu odměnila. Vlastně není den, kdy bych se neodměnila... Objevila jsem  v papírnictví značku "hey foxy", která má naprosto cuuuuute and sweeeeet vzor s malýma lištičkama a sovičkama a stromečkama na čemkoliv chcete. Tak jsem si koupila... 3 šanony :D Nevím, jak je povezu domů, ale prostě jsem to mít MUSELA !!!

A večer.. True Blood ;)







Žádné komentáře:

Okomentovat