pátek 5. července 2013

Day 6 - call it a day

Za poslední týden jsem se naučila pár nových slovíček, které jsem nikdy předtím nepoužívala. Buďto byly moje passive knowledge, nebo jsem je neznala. Jedna z frází, kterou jsem poznala až tady ( a mám ji velmi ráda !!! ) je "call it a day", což zazní vždy na závěr pracovního dne, když mě posílá Crissi domů :D 

Dnes je pátek a já mám za sebou první pracovní týden. Uteklo to velmi rychle. Dnešek byl opět poklidný, nebylo moc co dělat, a tak jsme s Theresou několikrát během dne slyšely "have a break in a sunshine". To je pěkné, od bossů se to moc neslýchá :) Potom následovala zase nějaká návštěva lekcí, kam chodí Chrissi pozorovat, jak učitelé učí, a dává jím feedback. Líbilo se mi, že se mě a Theres ptala na dojmy a chtěla slyšet i naše názory. Zároveň nám potom řekla její postřehy a jak by hodinu vylepšila. Moto naší Chrissi, Director of studies, je "challenging but achievable", což je podle mě hezké motto. 

UK čeká údajně moc teplý víkend, tak jsem plná očekávání. Máme v plánu nějaký picnicking u katedrály a pláž v Exmouth. Dám vědět, jestli předpověď byla pravdivá!

Přeji pěkný víkend! :) 




2 komentáře:

  1. Predpoved byla byla pravdiva :) tady v Londyne je ted taky krasne. Niky to je moc pekny blog, kdybych byla casteji na internetu, mozna se taky do neco takoveho pustim, zatim si jen delam poznamky do deniku o novych poznatcich
    :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kate, deník má ale taky své kouzlo! :) A nemusíš cenzurovat :D A předpověď pravdivá opravdu byla, kéž by bylo takové celé léto :)

    OdpovědětVymazat