sobota 27. července 2013

Day 28 - Sleeping beauty

Tento titulek mě napadl poté, co jsem se dnes potřetí probudila. Asi jsem hold potřebovala pořádný sleep, abych ty bacily a headache dostala z těla. Zatím to funguje :) A dle mého přání venku prší, takže jsem ani neměla šanci litovat toho, že jsem dnes nebyla na výletě.

Dopoledne jsem strávila začtená do Bared to you a už se nemůžu dočkat, až to dočtu a podívám se na film. je to styl knížky Fifty shades of grey, kterou jsem ale nečetla. Hlavní hrdinka je poblázněná z druhého hlavního hrdiny, který je však v knížce TAK vybásněný, že se obávám, že tak úžasně božský člověk ani neexistuje, takže je velmi pravděpodobné, že budu zklamaná.

mé marodovací zátiší

mé super cool eiffelovkové pýžo, ve kterém se celý den povaluju :)

Žádné komentáře:

Okomentovat