neděle 21. července 2013

Day 22 - no more english bread please!

Neděle začala trochu jinak, nevzbudil mě budík v klasických 7:00, ale ukřičení racci kolem 8.30. Jelikož jsem neměla žádné konkrétní plány, nespěchala jsem z postele :)
Když se přiblížila doba oběda a já uviděla nachystanou krabičku, ve které mívám denně toastový chleba na sváču, zpanikařila jsem. I V NEDĚLI??? Ne! Naznačila jsem Dianě svou frustraci a ona slíbila, že občas koupí pro změnu bagetu.

Odpoledne jsem se šla podívat do města, protože začaly slevy. Pomýšlela jsem i na nákup dárků. Ale moc mě toho nezaujalo, ta móda je fakt zvláštní toto léto. A kdybych nějakou takovou super cool košili s módním potiskem (nejčastěji ptáčci či puntíky) koupila svému milému, asi by skončila jako hadra na nádobí. :D

Později jsem měla blind date s nějakou slečnou z internetu, která tady v Exe taky dělá Erasmus stáž. Byla moc fajn a já jsem byla ráda, že mám novou kamarádku do party.. která za týden odjíždí! Takže friends-hunt pokračuje :) Daly jsme si famózní milkshake v ShakeAway, dost naughty, s nutelou a banány, ale přesně něco takového jsem dnes potřebovala. Spravit si chuť po anglickém chlebu!

Přeji pěkný začátek týdne! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat