pondělí 22. července 2013

Day 23 - last minute Monday post

Věřím, že byste se bez příspěvku obešli, ale můj smysl pro odpovědnost mi nedá :)

Školní den byl busy, počasí fajn (i když nám hrozili bouřkou, která nakonec nedošla, ale i přesto jsem si šla radši koupit uzavřené boty do Primarku pro případ, že začne pršet :D ) a večer příjemné strávený v hospodě s ciderem. Poznala jsem v poslední době hodně Rusů a Rusek a trochu mě mrzí, že už si z ruštiny skoro nic nepamatuji. Možná bych se k ní mohla vrátit. Ale ta azbuka.. když jsem se ji nenaučila za 4 roky, tak už se ji nenaučím nikdy :D

Jinak jsem chtěla zahájit svůj článek vesele, jelikož jsem dnes dostala svou historicky první zásilku z Amazonu.co.uk a byla jsem nadšená, jelikož v ní byla running bottle. Po chvilce radování se jsem však zjistila, že protéká, a budu ji muset poslat zpět. Shit!

Přeji dobré ráno a dobrou noc :)

zátiší z mého anglického pokoje a postel, která mě každou chvilku čeká :)


Žádné komentáře:

Okomentovat