středa 3. července 2013

Day 4 - Lyme Regis

Dnešní den byl fajn, takový hodně off.

Jelikož skupina studentů "C" neměla group leadera na výlet, jela jsem já. Na začátku dne jsem trochu litovala, do čeho jsem se to dobrovolně vrhla, jelikož začínalo poprchat a já už jsem se viděla, jak někde pobíhám s deštníkem po neznámém městě se skupinkou puberťáků. Všechno ale dobře dopadlo. Po návštěvě muzea s fossils nastal volný program a každý se mohl vydat svým směrem. Takže jsem vlastně strávila oficiálně pracovní den velmi nepracovně :)

Byli jsme v městě Lyme Regis (trvalo mi nějakou chvilku, než jsem si vzpomněla.. nevím, co je to za jméno, ale ne a ne si to zapamatovat! ), což je menší přímořské městečko na hranici Devonu a Dorsetu. Moře a útesy a racci a všechno to, co mám na jihu Anglie ráda, bylo super! Procházela jsem se po městě, po pláži, v přístavu. Pozorovala jsem racky, lidi, a několikrát byla svědkem toho, jak drze ukradl seagull svačinu lidem přímo z ruky!
V "centru"

 Pohled na městečko
 Beach houses
 směrem na východ
 pláž

 pohled z kopečku
 vééélké vlny
 pastelové beach houses podruhé :)
 lodičky
 life guard
 a že jich tam bylo
 a to byla reakce jedné holčiny, když jí seagull vytrhl z ruky sandwich :D
 pán byl štědrý a nabídl hranolku
 nějací náhodní beach lidé
 a beach dítě


A to je pro dnešek vše, Lyme Regis je pěkné místo k návštěvě, pokud je sunny, doporučuji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat