úterý 2. července 2013

Day 3

Dnešní den byl proti včerejšímu zmatku naprosto poklidný. Všichni studenti věděli, do kterých tříd mají jít, takže už žádných 150 zmatených tváří na chodbách. (jedině ta moje, když jsem náhodou nevěděla přesně, která učebna je která :D )

S Theresou jsme tiskly a připravovaly certifikáty pro studentíky, kteří odjíždějí v pátek. Docela poklidná činnost. Potom jsem měla "službu" v computer roomu, kde bych měla dohlížet na to, aby tam děcka nenosily jídlo a pití, a strávily tam maximálně 15 minut. Naštěstí nikdo nedošel, takže jsem si čas na internetu krátila já sama :)

Potom mě Chrissi (director of studies, pro kterou tam s Theresou jsme) vzala na "group leaders meeting". Vpodstatě jde o to, že z různých zemí přijede skupina studentů, kteří jsou pod vedením jednoho nebo dvou group leaderů. Tito group leadeři jsou samozřejmě dospělí, a můžou se buďto také zúčastnit kurzů, anebo si vyberou skupinu studentů, se kterými dělají předepsané aktivity. Na schůzce jsou informováni o všem, co jejich studenty čeká, jak to chodí v host rodinách atd.
Vůbec jsem nečekala takovou péči o zahraniční studenty. Byla jsem příjemně překvapená. Skoro každý si stěžuje na anglické jídlo, ale některé rodiny to fakt přehánějí. Takže co udělají sekretářky z naší školy je to, že rodinám zavolají, a vyřeší veškeré problémy, které ty děcka v rodině mají. Zpětně jsem vzpomínala, jestli by pro nás někdo něco takového udělal v době, kdy jsem byla na jazykovém kurzu v UK před pěti lety, a nebyla spokojená s jídlem!

Máte taky nějakou zkušenost s host families v UK? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat