neděle 28. července 2013

Day 29

Je mi lépe a další den s posteli by mě nebavil, tak jsem to dneska pojala trochu aktivněji. Ale zase ne moc.

Dopoledne jsem zjistila, že film Bared to you zatím ještě neexistuje, takže to byl planý poplach a já jsem tím trochu ztratila motivaci to dočíst ještě dnes. Nechala jsem se obalamutit nějakým videem vytvořeným fanoušky v domnění, že se jedná o trailer! :D Ale údajně se má do budoucna něco natáčet, yay!

Odpoledne jsem se vydala na procházku. "Fresh air will do you good" řekla Diana, a tak jsem vyšla. Fresh air se však proměnil ve wet air, jelikož začalo lít jak z konve. A tak mi nezbývalo nic jiného než...schovat se do Primarku :D Tak dobře, nebudu lhát, Primark byl záměr anyway. Ale nic tam není, pořád samé šílené kousky, ale aspoň už začíná přibývat svetrů a takových praktičtějších věcí na podzim.

Velmi relaxační víkend za mnou a zítra opět hurá do práce. Očekáváme příjezd 120 studentů, to bude veselo :))

Borůvkové borůvky a borůvkoví muffini. Jednoho muffina si dávám každý den v 11 na sváču. Dneska jsem si to trochu okořenila. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat