čtvrtek 18. července 2013

Day 19

Dnešní den byl dloooouhý a unavený. Nevím vlastně proč, asi proto, že jsem si ráno neudělala svou oblíbenou vanilkovou kávu.

Ráno jsem observovala hodinu Jessicy, která je pěkná mladá opálená kočka a studenti ji milují. Ti mladší proto, že je akční a usměvavá, ti starší proto, že je prostě hot. Měla super hodinu. Téma bylo "clothes" a ona přinesla do hodiny obrovskou tašku svého oblečení, se kterým se studentíky potom celou hodinu pracovala.

V naší domácností bydlí Ruska a je divná, neusměvavá a zmatená. Nejvíc mě dostalo, když mi řekla, že nepotřebuje hodiny angličtiny, protože angličtinu už umí dostatečně dobře a sama ji učí na vysoké škole. Ale její ruský akcent, který naprosto mění stressy ve slovech mi trhá uši a nechápu, jak si může myslet, že zní anglicky!!!
Na druhou stranu..třeba takový španělský akcent mi přijde hrozně roztomilý :D

Právě jsem si objednala running bottle z Amazonu (asi týden mi trvalo se rozhodnout kterou a asi 2 hodiny realizovat platbu a celou objednávku!), takže až dorazí, už se nebudu mít na co vymlouvat a budu poctivě běhat :)

Nejlepší je běhat kolem řeky Exe, vlastně u ní se dá dělat cokoliv

Žádné komentáře:

Okomentovat