úterý 9. července 2013

Day 10 - wandering around

Mám ráda objevování nových míst! 
Takové to, když odejdu z domu jenom s dvěma librama v kapse, kapesníkem a foťákem na krku, nemám žádný cíl cesty a jdu jen tam, kde mě to zrovna v tu chvíli zaujme.

Dneska jsem se nechtěla večer jenom povalovat doma, a tak jsem vyrazila. Bylo po osmé hodině a slunko pomalu zacházelo, takže jsem neměla moc času, nicméně u řeky Exe jsem ho zastihla v plné parádě :) Na břehu se slétlo hejno seagullů, podél ní chodili páry za ruce, a udýchání běžci se sluchátky v uších je předbíhali. 
Po cestě zpět (nebyla jsem si uplně jistá kudy) jsem potkala na ulici kočku, která byla velmi přátelská a pózovala mi. Potom jsem potkala pána, který byl rovněž přátelský a taky mi zapózoval :D 

A potom jsem se trefila domů, spokojená s krátkou, bezúčelnou procházkou dnešního dne :)

Západ u Exe :)
Seagull se nechtěl fotit...
 na kopci
 a date? ;)
 flegmatická kočka
 milý pán
 ale nebyla to jeho kočka

Žádné komentáře:

Okomentovat