pondělí 1. července 2013

Day 2 - první pracovní

Školu, ve které pracuji, jsem poznala už z dálky. Není to dlouho, co jsem za pomocí google maps procházela ulice Exeteru a naprosto přesně věděla, jak to bude vypadat v okolí školy. Nezklamala. Naopak jsem nečekala, že je tak velká, tedy spíš je to malý labyrint plný schodišť a mám pocit, že je tam asi milionstopadesát učeben, staffroomů a jiných místností.

Jelikož je pondělí 1.7. a začaly prázdniny, do školy se dnes přihnalo 150 studentů, takže si dovedete představit tu divočinu. Všichni museli být otestování a zařazeni do skupin podle jejich úrovně angličtiny, takže zatímco psali testy, já jsem seděla na židli a kontrolovala, jestli neopisují a nepoužívají mobily. 

Potom následovalo running around, zařizování různých věcí, kopírování hromady papírů, posílání zpráv od jednoho učitele ke druhému, úprava nástěnky, taky nějaké flákání, když nebylo co dělat, a tak. Naštěstí v tom nejsem sama, ale s Theresou, Němkou, která je taky "work experience", jak nás tam nazývají. 

Dnešek byl tedy naprosto crazy - tolik nových věcí a místností, které si musím zapamatovat, ale věřím, že to časem dojde. Jen musím vymyslet způsob, jak šetřit energii. Dnes večer jsem měla v plánu jít na Pub Night, kterou organizuje škola pro studenty, ale byla jsem tak vyčerpaná, že jsem radši strávila poklidný večer doma. Dneska jsem se ale dala do kontaktu s Exeterskýma au-pairkama a lidma ze swingu, takže doufám, že se brzy začnu socializovat :))

Btw. jsem tady druhý den a zatím nepršelo! Yaaay!

Dobrou noc!


Žádné komentáře:

Okomentovat