středa 17. července 2013

Day 18 - minibeasts

Středa. 
Má spolupracovnice jela dnes na výlet, jelikož středa je den poklidný, tak nás nebylo potřeba obě.

První část dne jsem strávila observováním primaries, neboli tříd, kde se učí anglicky děti ve věku 7-10 let. Uvědomila jsem si, že asi nemám tolik trpělivosti, abych tak malé děti někdy v budoucnu učila. Prostě – žádná disciplína, jeden křičí přes druhého, navíc je potřeba dělat nějaké kreativní a akční věci, protože sedmileté dítě nebude sedět půl dne v lavici na zadku a drtit se slovíčka.. takže všude vylité barvičky, učitelky špinavé... :D S teenagery to asi nebude o moc jednodušší, ale momentálně to pro mě přichází v úvahu více než to, co jsem viděla dnes. Ale lekce samy o sobě byly super, učitelkám patří pochvala!

Taky jsem dneska dostala docela responsible práci. Jelikož téma příštího týdne pro primaries je minibeasts, mým úkolem nastřádat materiály, které by se mohly použít k vyučování. Což mě bavilo, a tak jsem brázdila internet a stahovala různé obrázky hmyzáků a kvízy, aby měly dětičky příští týden co dělat :))


A večer jsem byla běhat. Nic moc dlouhého (jelikož ještě nemám running bottle a nechci žíznit), ale lepší než nic. :)

Nevím, co má následující obrázek zarostlé zahrady, na kterou jsem nedávno narazila, společného s tématem. Ale třeba to, že v takové zeleni může žít hodně minibeasts :))


Žádné komentáře:

Okomentovat