pondělí 15. července 2013

Day 16 - dead tired

Poslední dobou mám nějaký spánkový deficit. Měla bych ho dohnat. Až se dnes večer vrátím z Pub night, půjdu rovnou do postele!

Dnes se nic závratného neudálo, akorát jsem si připadala hrozně zpomalená a unavená. Dokonce jsem procházela kolem Primarku, ale nešla dovnitř. Je to vážné, a proto si odbudu svůj denní zápisek již teď, abych v noci mohla už jenom a jenom spát :)

Btw. nevyzpytatelné počasí mě štve! Každý večer napíšu do googlu "weather forecast Exeter" a vidím slunečno, teplotu kolem 25, ale ráno vstanu, obloha je plná mraků, a tak se navleču. Než dojdu do školy se to ale všechno roztrhá a já potom lituji svého ranního zpanikaření a nedůvěřování předpovědi! :D Zítra budu odvážná a dám si sukni, i kdyby padaly trakaře!


Žádné komentáře:

Okomentovat