čtvrtek 25. července 2013

Day 26 - boj s anglickým bacilem

Jsem nemocinkaná. Jelikož poslední 4 týdny svítilo sluníčko, na deštivé anglické počasí to svést nemůžu. To mám z toho, jak jsem se dobrosrdečně starala o malou nemocnou Sofiu z Ruska. Bylo jí špatně a nemohla do parku s ostatníma dětma, a tak musela zůstat s nudnou Nýnou ve staff roomu, ležet pod peřinou a odpočívat.
Vím, že se přijela učit anglicky.. ale troufám si říct, že když uslyšela mé pokusy o ruskou konverzaci ( a že to bylo hodně komické ) byla hned veselá a uzdravená. A tak teď vím, že má Sofia tri sabačky a ona zase ví, že já mám królika :D

Dnešní dopoledne jsem strávila pozorováním lekce Paula, který je ten nejpříjemnější člověk a učitel pod sluncem. Takový ten typ člověka, který promluví a vyléčí slovem. Ach, kdyby nenosil prstýnek na ruce, asi se zamiluji :D 
A jelikož jsem teď dostala z MU povolení udělat si jeden předmět týkající se lektorské praxe přímo tady v Anglii, mají pro mě takové zkušenosti, kdy můžu pozorovat vyučování, ještě větší váhu. Yay! I love my job :D 

Nedávno jsem neodolala jedné ptáčkové halence :)

Žádné komentáře:

Okomentovat