pondělí 8. července 2013

Day 9 - a pub night

Druhé pondělí za mnou, mnohem klidnější než to první. Tentokrát přijelo "pouze" 60 nových studentů (zbytek z minulého týdne ale stále zůstává), takže opět následovalo testování, kde jsem přísně dohlížela na to, aby děcka neopisovaly. Zjistila jsem ovšem, že neumím být přísná, což bude v mé budoucí učitelské kariéře asi problém. Anyway.

Je po půlnoci, a já bych už nejraději spala, ale snažím se dodržet svou denní dávku zápisků na tento blog. Dnes večer jsem byla na pub night, kde se sešlo několik studentů ze školy a jeden učitel, co meetingy organizuje. Byla to sranda, ale mrzí mě, že pomalu začínám některé lidi poznávat, ale oni už tady za pár týdnů nebudou!
Ale mám radost, protože jsem oslovila jednoho zajímavě vypadajícího Itala, jestli by mi nechtěl pózovat. Tvářil se docela nadšeně (doufám, že mému návrhu rozuměl :D ), tak doufám, že to dobře dopadne a počínaje ním rozjedu své plánované letní focení :)

Taky jsem dnes zjistila, že je možné, abych si vzala pár dnů off, a tak plánuji a plánuji, až se ze mě kouří, jak bych s volným časem nejlépe naložila.

Přeji pěknou noc! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat