úterý 16. července 2013

Day 17 - capoeira

Když nevyšel swing, řekla jsem si, že by nebylo špatné vrátit se ke capoeiře, kterou jsem kdysi dělala, ale z časových a preferenčních důvodů už nedělám :) Tak jsem tedy vygooglovala nějaké kontakty a s přesným popisem cesty od trenérky se vydala do terénu.

Začalo to předraženým autobusem za 2,40£. Na konečné jsem postupovala podle plánku, přešla koleje, jeden most, druhý.. ale nikde nic. Pobíhala jsem po Exwicku (což je část Exeteru) se a tam, ale bez úspěchu. Asi po půl hodině jsem rezignovala, a místo capoeiry kontaktovala kamarády, kteří v Exwicku bydlí, aby mě přišli vysvobodit. Za pomocí smart founů a jiných smart věcí jsme nakonec cestu našli. A musím tedy říct, že by mě ani ve snu nenapadlo, že to bude vypadat tak, jak to vypadalo. Baráku, ve kterém probíhal trénink capoeiry, bych se normálně vyhla obloukem s tím, že tam asi bydlí nějací bezdomovci. Vevnitř na zaprášené žíněnce se potili 4 lidi a já jsem měla dost. Chvilku jsme s Antoniem poseděli, abych si udělala obrázek- a ten je asi jasný - do Exwicku za capoeirou už nikdy!

Tak nevím, co teď budu dělat. Měla bych si najít nějakou náhradní letní aktivitu. Jsem lákána na salsu. Že by? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat