sobota 6. července 2013

Day 7

Dnešní sobotě počasí přálo. Ráno jsem si pospala, potom sešla na snídani, při které vždy moje landlady Diana prostře stůl se vším všudy (ovoce, jogurty, mléko, musli, chleba, máslo, sýr, marmelády etc.) a zahájila  tak víkend.
V poledne jsem měla sraz s Teresou, se kterou jsme prošly všechny ucházející shopy ve městě, ale opět mě toho moc nezaujalo. Současná móda je naprosto ujetá! Všude jsou trička délky nad pupek, sukně s vysokým pasem, všechno má krajky a krajkové záda nebo nějaké kovové prvky. Oukej, cool, ale vždyť je to nepraktické, ne?! 
U katedrály byl na trávníku nějaký Craft festival, něco ve stylu jarmarku, stánky všeho druhu, takové originální kousky. Super, ale drahé - nedivím se, já bych neuměla vyrobit nic z toho, co jsem dnes viděla :)
Potom se k nám přidali další, studenti z Globe (škola, ve které pracuji), se kterýma jsme chvilku poseděli. Ale žádná párty. Snad brzy!



Žádné komentáře:

Okomentovat