čtvrtek 11. července 2013

Day 12 - múza přichází

Dnešní první tři hodiny pracovní doby jsem strávila tím, že jsem s Chrissi obíhala učitelé a třídy, kde ona dělala náslechy, aby mohla dát následně učitelům feedback na to, jak učí. Je to fajn, mám to ráda, protože u toho nemusím kopírovat žádné papíry( :D ). Potom to hlavně spolu probereme, jaká ta hodina byla, co jí chybělo apod., což oceňuji vzhledem k praxi :)

Po škole mě čekal zajímavý program. Schůzka s Leonardem, Italem, kterého jsem objevila ve škole, a který souhlasil s tím, že se nechá fotit. Dorazil s bratrem, což mi ovšem vůbec nevadilo, protože ničemu nepřekážel, spíše pomáhal Leonardovi být uvolněný a nosil mi kabelku :) Improvizovali jsme v ulicích a já mám teď v PC několik GB fotek, ke kterým se budu snažit postupně dostávat. A potom se podělím.

Takže super, první international focení vykonáno a teď budu hledat další a další modely. Uvědomila jsem si, že to možná nebude tak těžké, protože ve škole je studentů dost a několik zajímavých tváří se vždy najde. Navíc se jich tam v průběhu léta prostřídá více, takže bude z čeho vybírat. Přeji si nějakou pěknou snědou Španělku! 

Ale ze všeho nejdřív postel!


Žádné komentáře:

Okomentovat