sobota 28. září 2013

Day 92 - balím

Titulek pro dnešní den měl být: Bath 2. Jelikož jsem plánovala druhý trip do Bath i se svým milým. Jenomže nad ránem nás probudila bouřka, hromy, blesky a od té doby nepřetržitě pršelo. A tak jsme se rozhodli nejet. Nelituji. Stejně už jsem tam byla :)

Přes den jsem psala nějaký assignment do školy, a to hrozně pomalu, protože ještě pořád nejsem v pravém studijním režimu. Potom jsme něco jedli, lenošili, zase jedli a taky pili hodně čaje. A teď se už asi dvě hodiny snažím sbalit. Je to složitější, než jsem si myslela :D Kufr, který jsem měla v plánu nechat stát u popelnice po mém vystěhování, jede nakonec se mnou do Česka a nevím, co bych dělala bez místa v něm. Ajajaj.

A toho balení už mám vážně plné zuby! :D Za toto léto jsem se balila 4x, vybalovala 3x a jedno velké vybalení, zabalení a zase vybalení mě čeká po příjezdu domů. Pffff.

Takže, přehled pokojů, ve kterých jsem v léte pobývala:

U Diany bitch. "Host family". Nebyla to milá stará paní, jak se zdála prvních pár týdnů. Vařit sice uměla, ale jinak thumbs down! Pokoj však útulný anglický, možná příliš malý.

Spooky house. Bezkonkurenční pokoj! Sice ne úplně čistý a zabydlený, ale obrovský, a s velkým oknem, které prosvětlovalo celý pokoj až do samotného západu slunce. Dokonce jsem měla místo pro hosty (matrace vedle mé postele:)) )

A odsud se stěhuji teď. Asi taková zlatá střední cesta. Velikost: střední. Čistota: vysoká. Pavouci: v oknech v noci hodně :D Ne, je moc fajn, nevadilo by mi tady strávit celé ty tři měsíce a nic by mi nechybělo. Snad jen zdi by mohli být trochu silnější, chrápající sousedy slyšet nemusím :D

Haha, jak tak sleduju, významnou roli pro mě ve všech třech bydleních hraje oblíbená fialová deka, notebook a flaška vody, protože se objevují na každé fotce :)) 

Zítra ráno se rozloučím s Exeterem. Tak za dva dny Brně, mí milí věrní čtenáři! :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat