pondělí 16. září 2013

Day 79 - začátek semestru online

Jak je možné, že to tak rychle utíká? A když se dívám na fotky z července, přijde mi to taaaak hrozně dávno!

Takže: nehorázná zima v UK pokračuje. Nicméně zdárně odolávám koupit si něco teplého a chlupatého na zahřátí v Primarku. Nejen že doma mám vše, co potřebuji (a tady v UK si můžu přece zalézt pod deku), ale taky je to objemné a můj kufr by to nemusel přijmout. Nicméně, se spolubydlící Claudií jsme zprovoznily topení, a tak je pobyt doma o trochu příjemnější.

Nejdůležitější událost dne - mým milým spolužákům dnes začal semestr. A já se tady poflakuju někde v Anglii. Nicméně jsem enrollovala několik předmětů online a klidně již můžu začít studovat, ale nevím, jestli se k něčemu takovému dostatečně namotivuju mimo domov. Budu se snažit, ale dnes večer už to vidím pouze na Pretty little liars před spaním :)

Víte, co se říká, když je červená obloha? Že bude druhý den foukat.

Žádné komentáře:

Okomentovat