neděle 8. září 2013

Day 71 - window time

Plán na dnešní den se mi zdál po probuzení jasný: NIC.



Nicméně jsem se po obědě rozhodla, že plány změním a půjdu se podívat do nedalekého parku, který znám jenom z mapy. Začala jsem se vypravovat, našroubovala tele (=vyměnila malý objektiv za velký) a vyrazila. Spadla na mě jedna kapka. To nic.. Potom jich začalo padat víc a než jsem došla na konec ulice, spustil se totální liják. Jelikož jsem neměla ani deštník ani vhodné boty, vrátila jsem se domů a šla zpět do postele. Ale snaha byla! :D Nicméně chtělo se mi fotit, ale počasí nepřálo. Na následujících fotkách tedy můžete vidět všechno, co vidím ze svého okna :

Z pravého okna v mém pokoji - dlouhá silnice

večer to vypadá taky dobře, všechno svítí a bliká, ale to do okna nechodím, protože se za tmy slézají v rožcích pavouci

věžička v povzdálí

 tajemné okno, zajímalo by mě, komu patří ty knížky

pršelo a pršelo

pan seagull s katedrálou v pozadí

bezhlavý kamarád - asi schovává hlavu před deštěm

další kamarád

a pere se

domů ze zápasu? (btw - asi něco vyhrál, jelikož momentálně mám pod okny asi 20 kluků, kteří jsou opilí, vyřvávají a zpívají)

anonymní paní v dešti

 britská mláděž

Žádné komentáře:

Okomentovat