pondělí 9. září 2013

Day 72

Už mě nebaví ve škole neustále zívat, a tak jsem si řekla, že napíšu článek ještě před tím, než vyrazím na Pub night, abych potom po ní mohla zajet rovnou do postele :)

Dnes mi přijel nový spolupracovník, Markus, 29, z Německa. Jeho angličtina je damn good (sice do americka laděná, ale aspoň není slyšet německý akcent) a už jsem se od něj naučila několik nových výrazů, haha. Taky se mi vrátila z dovolené moje milovaná šéfová, a tak mě práce zase baví trochu víc :)

Ozvala se mi nějaká au-pair, která chce poznat nové lidi. Nicméně, mám před sebou necelé tři týdny do konce pobytu a začíná na mě padat takové "to" klasické před koncem: má to ještě cenu poznávat nějaké nové lidi? Nevím. Nudit se ale samozřejmě nechci, a doma sedět neplánuji, takže se asi seznamovat nepřestanu, ale už do toho nejsem tak nadšená.

Nicméně teď se odebírám na pub night, abych poznala nějaké nové studenty :D


Žádné komentáře:

Okomentovat