pátek 6. září 2013

Day 69 - lazy Friday in

Jediný vážný plán, který jsem měla pro dnešní den, bylo běhání. Celý den bylo krásně a byla jsem nabita energií, jelikož je přece PÁTEK, ale asi půl hodiny před tím, než jsem opustila práci, přiletěly šedé mraky a snad minutu před tím, než jsem odešla, začal totální liják! (ještě že jsem byla za pár sekund doma díky mému novému blízkému bydlišti :D) Takže běhání padlo a místo toho jsem si šla koupit rifle do Primarku. Vidíte, co  deštivé počasí dělá lidem?!
Jinak jsem se pustila do druhého dílu mé oblíbené sprosté knihy, tentokrát se jmenuje Reflected in you. Takže mě nemrzí, že zůstávám dnes večer doma, jelikož se rozhodně zabavím (nemluvě o těch kvantech fotek, které čekají na roztřídění v mém PC ve složce Exeter)
Jo a taky sleduju Pretty little liars!


Žádné komentáře:

Okomentovat