neděle 22. září 2013

Day 85

Když jsem se v noci vrátila z focení a ulehla do postele, rušilo mě hlasité chrápání. Byla jsem si jistá, že zatímco jsem byla venku, někdo se nastěhoval do vedlejšího pokoje! Ráno jsem tam opatrně nakoukla a nic. Což vedlo ke zjištění, že zdi našeho bytu jsou velmi tenké!



Ráno mě probudila nějaká nekonečná, hlasitá zvonkohra z blízkého kostela. Chtěla jsem ještě spát, ale nedalo se.

Dopoledne jsem vyrazila do města, strávila dlouhou dobu v Lush a odcházela omámená všemi těmi vůněmi, samozřejmě s taškou nakoupených věcí, protože z tama se nedá odejít bez ničeho. Taky jsem tam koupila dárek své šéfové, na rozloučenou, určitě se jí bude líbit. (a vonět). Dárek z Lush nemůže nikdy zklamat!

A potom jsem oficiálně zahájila práci do školy na nějakém worksheetu pojednávajícím o Beowulfovi. Velmi záživné, ale mám dobrý pocit, že už mám první krok za sebou :D

Žádné komentáře:

Okomentovat