čtvrtek 5. září 2013

Day 68 - and she's gone

Pro mou milou spolupracovnici dneškem skončil Erasmus a zítra odjíždí zpět do Německa. Je to hrozně divné, asi to bude nezvyk. Teresa tam byla od mého začátku, všechno mě naučila, ukázala a vysvětlila i 10x znovu, když jsem to zapomněla. Jelikož jsem s ní trávila pět pracovních dnů v týdnu a víkendy na výletech či pláži, byly jsme spolu na pár výjimečných dnů vpodstatě každý den! Teresu nahradí v pondělí nějaký chlapec, kterého budu zaučovat (haha:D ), jsem zvědavá.

Dnešní den byl tedy spešl. Office staff udělal pro Teresu malé občerstvení, koláč, koupili jí dárečky na rozloučenou a tak. Večer se nás sešlo asi 12 na večeři v indické restauraci. Před tím jsem měla sraz se Španělským au-pair chlapcem, se kterým jsme se snažili sejít víc než měsíc, ale nikdy nebyl čas. Dneska to klaplo a seznámila jsem se s milým Juanem. Chvilku jsme seděli u katedrály a potom za náma přišel nějaký starý pán, ptal se, jak se nám líbí Exeter a tak. Vykládal nějaké historky z války, bylo mu 99,5 let, neuvěřitelné! A nechal se vyfotit :)

Počasí nám přeje, a tak zase trávíme svačinové pauzy venku na zahradě :)

Pán u katedrály. Prý příští týden v tuto dobu mám zase přijít a řekne mi víc historek! 

Cestička k domovu

Cestička za námi

Žádné komentáře:

Okomentovat