pondělí 2. září 2013

Day 65 - vybaluji potřetí

Dnes po škole to nastalo - musela jsem opustit náš super spooky house, ve kterém jsem bydlela s pár anglickými studenty a pracanty ( a chvilku taky s kamarádkou a mamkou ). :(

Balení věcí proběhlo docela hladce, nezapomněla jsem si nic zásadního (něco to ale být muselo, že, takže pro dnešek adaptéry do zásuvek). Rozloučila jsem se, rozdala české čokolády a Duncan mě zavezl do nového. Nový byt mám od školy přesně asi 30 sekund až jednu minutu, dle tempa chůze. Nicméně pokoj je mnohem menší než můj maxi ex-pokoj. I přesto, že je mnohem čistější, celý nový a útulný, nějak jsem se s ním první chvíle nemohla sžít. Seděla jsem na okně (mám dobrý výhled!), střídavě se dívala z okna a zase zpět do pokoje, s nechutí se již potřetí někde zabydlet a vybalit. Měla jsem v hlavě obrázek svého starého pokoje ve spooky housu. I přesto, že jsem se během svého pobytu potýkala s odcizením dvou jogurtů, mléka a Spritu ( a to jsou vážné problémy!:D ), pavoukem, osamoceným prázdným patrem, které bylo strašidelné hlavně ve tmě, měl prostě svoji amosféru a bude mi chybět! 

Na nový si už ale zvykám. Je fakt docela útulný, postel mám pořád double a skříň velkou enough. Momentálně tady se mnou bydlí nějaký Německý teenager, který je trochu nemluvný a nemá moc zájem se seznamovat. Dnes mi řekl: "culture is not my thing". Aha, tak proto jel do anglické jazykovky, kde se kříží hromada kultur a o tom to je? :D 

Anyway, na to, jak vyčerpávající den dnes byl (práce, stěhování, vytvoření ideálního rozvrhu pro nadcházející semestr), jsem se nějak rozkecala. 

Dobrou noc! 

melancholická vzpomínka na spooky house

Žádné komentáře:

Okomentovat