úterý 10. září 2013

Day 73

Pracovní dny jsou klasické, novinka je ta, že mám za sebou německý ocásek, který zaučuju. Když za necelé tři týdny odjedu, on nejenže bude na všechno sám a bude to muset umět, ale dokonce bude muset být schopný zaučit slečnu, která přijde místo mě. Ale můj nový spolupracovník všechno ví a všechno zná, takže asi nemusím mít strach, haha.

Dnes byl významný den, na který jsem čekala dva a půl měsíce! Byla jsem jmenována vrchní fotografkou a kameramankou (no, tady tedy nevím), jelikož škola potřebuje vylepšit web, galerii a přidat nějaké video, budu dokumentovat školní aktivity našich malých studentů :) Dnes jsem fotila "Animation workshop" v nějakém Art Centru, a byla to docela sranda. Fotka ale nebude, jelikož jsem líná je přetáhnout z foťáku do PC.

Večer jsem měla sraz s Českým Tomášem, se kterým jsme na sebe narazili na Couchsurfingu. Byla to změna, mluvit po dlouhé době intenzivně česky.

A teď jdu spát, nebo svůj 1000x zmiňovaný spánkový deficit nikdy nedoženu. Zítra jsem slíbila Mexičanům, že s nima půjdu na salsu (což je prý jejich téměr národní tanec), ale doufám, že se z toho zvládnu nějak vymluvit, protože strávit venku každý večer se mi úplně nechce. A moje peněženka taky ocení pauzu :D

ještě že mám nafocených tolik těch ulic... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat