středa 25. září 2013

Day 89 - předposlední pracovní

A je to tady. Zítra řeknu všem ve škole bye. Jsem z toho dost naměkko. Nesnáším loučení. Kdo jo?!



Dnes jsem měla velmi nudné dopoledne. Vypila jsem dost čajů a jiných teplých nápojů, a svačila z nudy. Udělala jsem pár smluv, nakopírovala pár papírů, vytvořila pár handbooků. Takové desetiminutové práce po půl hodince. Po sváči to bylo lepší. S plným žaludkem se i nuda snáší lépe. S mým ženatým učitelským idolem teď předěláváme nástěnku, aby byla co nejvíce kreativní a přitahovala pozornost studentíků, takže se můžu umělecky vyřádit, haha :)

Po škole jsem měla sraz s bývalým spolužákem z Česka, který se ocitl na Exe uni. Jaká to náhoda!
A potom jsem fotila noční výhled z okna, protože už musím brzo vrátít stativ.



A tak.

Takže zítra konečná klapka. Tedy ta pracovní. Už chystám kapesníky!


Žádné komentáře:

Okomentovat