pátek 27. září 2013

Day 90, 91 - poslední pracovní a první popracovní

Tak včera byl poslední pracovní :)

Nostalgická vzpomínka na pidi kancelář, kde jsem strávila 3 měsíce :))


Ale měla jsem po něm jiné starosti (teda vlastně příjemné věci na vyřízení ;) ), takže jsem se se na pravidelný denní zápis vykašlala. Poslední den v práci proběhl velmi příjemně, šéfová mě šetřila a nemusela jsem dělat skoro nic. Ráno jsem observovala lekci a potom vpodstatě jen pobíhala po škole, loučila se s lidma a ták :)

Se svým drahým jsme se dnes probudili až v momentě, kdy se nám chtělo, a poté posnídali palačinky ze super bezolejové americké pánve. Potom jsme prošli naposledy pár obchodů, řekla jsem bye bye Primarku a navštívila i Charity shopy, na které jsem nikdy neměla čas. A razíme ven!

Žádné komentáře:

Okomentovat