neděle 8. září 2013

Day 70- zakázané ovoce u mě v bytě

Minulý týden jsem se přestěhovala (už naposledy!) do školního apartmánu, který je pěkný, čistý a útulný. Německý Sebastian se vrátil domů a dnes očekávám nějakou  Španělskou lady. Včera jsem nicméně měla prázdný celý byt (dokonce celý barák, jestli v ostatních bytech pod náma momentálně nikdo nebydlí), a tak jsem se rozhodla udělat posezení u nás doma. Upekla jsem pizza bobky (byla jsem překvapená, že tady vůbec mají listové těsto = puff pastry), pozvala pár lidí ze školy, a tak jsme strávili večer (i ráno) kecáním u nás v obýváku :) A cituji pravidla bytu: do not allow unauthorised visitors to the apartment. Haha!

Teresa, má kolegyně stážistka, je od pátku zpět v Německu a Rachel, studentka, která tady s náma byla taky dobré dva měsíce, odjíždí zítra. A tak začíná new friends-hunt. Nevím, proč mě to nenapadlo dřív, ale stavila jsem se na svém Couch Surfing účtu a zjistila, že je tam mega lidí z Exeteru a schází se a tak. Tak se přidám :)

Dnes je neděle a rozhodla jsem se, že dnes nebudu dělat NIC. Je to totiž něco, co si normálně nikdy nemůžu dovolit dělat. Za tři týdny se vrátím do Brna, semestr bude v plném proudu, druhá škola bude klepat na dveře, a já se zase nezastavím. Tak jsem se rozhodla, že začnu více relaxovat a užívat si nicnedělání. Ale to ne že bych ležela na posteli a hleděla do blba. Ono je vlastně pořád co dělat - dívat se na Pretty little liars, třídit fotky, číst Reflected in you, chatovat s kamarády, skypovat etc.

Tolik tedy k včerejší sobotě a častečně dnešní neděli.


2 komentáře:

  1. Třídění fotek...to mi připomíná, že bych se do toho taky měla pustit.

    OdpovědětVymazat
  2. a dát nějaké na brand-new blog ;)

    OdpovědětVymazat