pátek 30. srpna 2013

Day 62 - Jak jsme nasedly na špatný vlak

Po dlouhém večerním rozmýšlení jsme se rozhodli, na které pláži strávíme následující odpoledne. Vyhrál to Exmouth, sice trochu nudné rozhodnutí, protože jsem tam už byla několikrát, na druhou stranu mám ověřenou kvalitu :)




Nicméně dnes dopoledne se stalo něco nečekaného, nepřemýšlela jsem, a nechala jsem nás nasednout do špatného vlaku :D Jel sice taky na pláž, ale na jinou. Uvědomila jsem si to v momentu, kdy řeka, která začíná ústit v jednom momentu do moře, byla na druhé straně, než na které ji většinou vídám! :D Trochu jsem se zděsila - ani ne tak ze změny pláže, ale následků a pokuty, které by z toho mohly plynout. Po cestě tam nás však nikdo nekontroloval a po cestě zpět jsme dělali že spíme, abychom nemuseli ukazovat lístky :D Čekala jsem, že se mnou začne průvodčí třást, jak se mi to stalo několikrát v českém vlaku, když jsem zaspala, ale prošel a nic :)

Sbírka nějakých dnešních beach kids:




Žádné komentáře:

Okomentovat