čtvrtek 1. srpna 2013

Day 33 - reading circle

Nikdy by mě nenapadlo, že budu mít tady v Anglii tolik času a chuti číst.



Tento týden jsem dočetla Bared to you, do kterého jsem se naprosto vžila. Na počátku knížky mi vždy dlouho trvá, než se do toho dostanu, ale jak se jednou dostanu, tak to stojí za to, a nerada se potom loučím. Naprosto se vžiju do hlavních postav, vytvořím si v hlavě obrázek každého z nich, každého pokoje, ve kterém se děj odehrává. Potom to dočtu a ... oni všichni najednou nikde! Takže se nějako dobu vzpamatovávám a rozhodně nemám náladu na jinou knihu, do které bych se zase musela pomalu dostávat, poznávat hlavní postavy atd. Naprosto vyčerpaná hlavní hrdinkou Evou a jejím milencem Gideonem jsem neměla náladu na další příběh podobného typu, a tak jsem sáhla po moudrém Coelhovi, na kterého mám po sprostém Bared to you docela náladu. A zklidnění mi prospěje :D Winner stands alone jsem si chtěla přečíst již dávno, takže to nebyla až tak těžká volba. No a potom jsem objevila Olivera Twista za libru, který bude dost možná naší povinnou četbou v některém z nadcházejících semestrů, a tak mám i jeho :)

A konečně se oteplilo, a tak jsem si dala run kolem řeky Exe, abych spálila nějaké kalorie a udělala místo na další, které přišly při večeři a dissertu :)

řeka je ideální místo pro běh :)

důkaz místo slibů aneb jak suším mokré hadry na "zahradě" :) 

Většinou si tady tak píšu pro sebe o sobě, ale v poslední době jsem zjistila, že sem přece jen nějací lidé občas chodí. A tak se ptám, protože mě to zajímá : máte rádi Coelha? :)

2 komentáře:

  1. Ano ano NIky :) moc se mi libilo Veronica decides to die, ale musim to zase precist znovu, uz je to celkem davno. Ale nejake jeho knizky mi uz prisly naopak moc prekombinovane co se tyce tech spiritualnich veci a takove bez ucelenejsiho nazoru.. ale uz jsem ho dlouho necetla a mam v planu, sestrenice Ho tu ma spoustu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zjišťuji, že Veronica má největší úspěch :) Mně se taky líbila nejvíc! Trochu se obávám, že jakákoliv jeho knížka už ji nepřekoná, ale momentálně dávám šanci Winnerovi :D

    OdpovědětVymazat