pondělí 5. srpna 2013

Day 37 - animal day

Vzhledem k událostem posledních dnů byl dnešek velice napjatý, nicméně v práci vše při starém (dobrém) :)

taková normální momentka z vyučování...


Ráno jsem si opět hrála na přísnou paní učitelku, když jsem dohlížela na nové studentíky, kteří psali gramatický test. A začala jsem číst nového Coelha. Je mi uplně jasné, že když se dívám většinu času do knížky, může opsat kdo chce, co chce. Ale většinou jsou ukáznění a když přijde do tuhého, mé "Guys, shush!" každého zastraší :D

Potom nějaké pobíhání kolem, čajíčky a byla svačina. Po svačině jsem dostala bojový úkol jít zdokumentovat Explorers (což jsou naši nejmladší studenti), jak si užívají odpolední program, který byl o exotických zviřátkách. Vydržela jsem s hadem a chlupatým pavoukem v jedné místnosti! :)

Potom jsme se s druhou stážistkou Teresou zúčastnily training session, kterou udělala naše šéfová pro učitele. Jen taková rychlovka, nějaké zajímavé nápady na akční hodiny, jak namotivovat a zabavit studenty, cool :)

A dnešní pondělí je historicky první, kdy nejsem na Pub night, takže dnešní report "vyjde" dříve než o/po půlnoci :D

( omluvte kvalitu fotek - školní foťák )

Explorers obdivují malého lizzarda :)
 to není ježek!
lizzard Jackson

Žádné komentáře:

Okomentovat