čtvrtek 22. srpna 2013

Day 54

Nevím, proč nechodím běhat častěji, je to tak super! Člověk vypne, vyřádí se, protáhne se. Nejradši mám na běhání venku ten moment, kdy si v půlce trasy udělám přestávku na strečink, vlezu na nějaký zelený kus v parku a všechno to kolem voní trávou a já mám ze sebe dobrý pocit, že jsem se dokopala k nějakému pohybu :D
A taky jsem si uvědomila jednu věc - nechci se nutit nejíst sladké, protože čokoláda a sušenky jsou naprosto nepostradatelná věc! A tak jsem došla k závěru, že pokud budu běhat častěji, nemusím mít TAK špatný pocit, až mě zase bude honit mlsná :)

Shortbread! Prokletí. Tyhle sušenky jsou prostě must a nejde kolem nich v Sainsbury's jen tak chodit a dívat se na obal. Ani fotit se dlouho nedají. Na to jsou moc dobré. Musí se prostě jíst, a rychle! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat