sobota 24. srpna 2013

Day 56 - Druhá šance pro Plymouth

V Plymouth jsem byla před cca pěti lety. Nenadchlo mě to tam, bylo škaredě, šedivo a pršivo. Ale je tam moře, a kde je moře, tam to musí být fajn, a tak jsem se rozhodla dát tomuto městu šanci a zajet tam na výlet v jinou roční dobu :)


První jsme navštívili akvárium, což je něco jako ZOO, akorát všechny zviřátka žijí ve vodě. Vpodstatě jsem tam šla kvůli jedné věci - vidět opět mořské koníky! A nezklamali mě. Je to tak super ryba! Pozorovala jsem je asi půl hodiny, než jsem se přesunula ke ostatním mořským živočichům. Věděli jste, že v páru mořských koníků nosí a rodí děti sameček? A že jsou líní a neumí moc plavat, a tak se svým zatočeným ocáskem rádi obtáčejí o mořské rostliny a čekají, až pojede nějaká strava kolem? :D SO COOOOOL!

je to ryba!

a super cool ryba :)

medúzky byly zajímavé, měly ladné pohyby

a stingrejové se usmívali :D

Potom jsem se od skupiny dětiček ze školy trhla a šla se projít po Plymouth. Procházela jsem se kolem přístavu, vegetila na trávě u majáku s výhledem na móře, lízala zmrzku, pozorovala lidi, fotila okolí a tak. V této fázi jsem svůj názor na Plymouth trochu přehodnotila - není tak špatný :)

rozjímám u majáku

rozhlížím se po Plymouth

 trochu z kontextu vypadávající bazén

měla jsem :)

Potom jsem ale šla do centra, které se mi teda vůbec nelíbilo. Moc velké, šedivé, takové.. nepřátelské. Potom jsem se trochu ztratila po cestě k autobusu, a tak se mi zdálo ještě horší :D Ale kdybych se většinu času zdržovala u té mořské části, asi bych měla Plymouth spíš ráda :)
Navíc - pouze hodinu vzdálený od Exeteru, ideální day trip!

Btw - dnes jsem trochu paparazzovala :))

roztomilý chlapeček

zdravá cigareta?

picnic

stylový taťka

přítel na telefonu 

no...

holčičku honila mlsná 

A mně se chce spát. Dnešní report mě vyčerpal. Ale bylo to nečekané. Vždy mám v plánu napsat jednu větu a hle! :D
Dobrou!

Žádné komentáře:

Okomentovat