pondělí 26. srpna 2013

Day 58 - Mondays Mondays...

Ráno bylo zamračeno, tak jsem se navlékla, i přesto že Bank holiday měl být úžasně sunny day! Zase opakuji staré chyby, zítra se obleču podle předpovědi whatever the weather! :D

Ve škole je to tento týden velmi tiché. Místo klasické stovky až stopadesátky nových studentů jsme dnes měli sedm nově příchozích. A rozdíl jde docela poznat! Den byl takový pomalu ubýhající, zvlášť když je naše energická šéfová stále na prázdninách a my musíme pracovat s její asistentkou, jejíž tón hlasu na mě má negativní vliv již od brzkého rána, když slyším "Good morning ladies" =O

Poté, co jsme konečně opustily s Teresou práci, potkaly jsme se s Rahel, která slavila narozky. Koupily jsme jí nějaké sladkosti v Sainbury's a potom je všechny společnými silami snědly. A tak jsem to šla potom vyběhat. Opravdu bylo krásně, a při povalování na trávě u katedrály jsem nějakým způsobem načerpala energii a šla bych anyway! :) Po návratu jsem si dala workout na břicho s počítačovým pánem a zadek s Hankou Kynychovou :D


Žádné komentáře:

Okomentovat