pondělí 19. srpna 2013

Day 51

Dnešním dnem začal třítýdenní challenge, jelikož naše super šéfová (to není ironie, ona je opravdu super!) má dovolenou a její job a tedy i mě a Teresu přebrala na tuto dobu její zástupkyně. Často je zmatená, nervózní a každou práci kontroluje třikrát, a tak vše trvá mnohem déle. Trochu annoying, ale snad to zvládneme. Já jsem tento týden opět na učitelském kurzu, a tak si každé odpoledne užívám býti studentkou.

Ještě že je opět hezky! Dneska jsem ovšem byla lenivá a strávila večer doma. Po dlouhé době jsem měla internetový pokec s kamarády, které jsou dlouho neviděla a neslyšela, a bylo to fajn. Sice jsem nestihla udělat nic z toho, co jsem chtěla, jako třeba protřídit fotky, ale zato jsem musela pořídit nové, a to v mém pokoji, který je naprosto melancholický, když zapadá sluníčko!

No ne? 

I to špinavé okno má při západu slunce své kouzlo! Btw. další challenge je taky ten, jak dlouho zvládnu udržet tyhle tři bazalky při životě! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat