neděle 18. srpna 2013

Day 49 - Bath

V sobotu jsme konečně jsme měly možnost podívat se do Bath, města ležícího kousek od Bristolu, o kterém každý básnil! Bylo pěkné, to ano! A historické. Jen škoda, že nebylo více času na podívání se po okolí, parku a okolí řeky. Nicméně návštěva Římských lázní stála za to!

takhle chtěli kdysi Římani udělat z Anglie Itálii

audio průvodce byl super nápad, ale když jsem na nějakém pěkném místě, potřebuji volné ruce na foto!!! (takže toho moc nevím, ale na druhou stranu mám fotky... :D )

strkat ruce do vody bylo zakázáno - každý byl ale samozřejmě zvědavý, jestli jsou ty lázně OPRAVDU teplé

prý peace

mám ráda originální kavárny

zahrada, ve které jsem bohužel strávila asi jen 2 minuty

Následovala M party, neboly narozeninová párty Meri, která chtěla, aby každý příšel v kostýmu začínajícím na písmeno M. Tak jsem byla money a naučila jsem se trochu šít :) Bylo možné potkat taky třeba mouse, marshmellow, midwife, Muhammed Ali, Mickey mouse, military women atd.





Žádné komentáře:

Okomentovat